czwartek, 10 października 2013

Domowa Czekolada

Przepraszam Was Kochani za moją nieobecność na blogu, ale w ostatnim czasie byłam zabiegana. ; /
Mam nadzieje, że w końcu uda mi się znaleźć więcej wolnych chwil. Tak jak widzicie w tytule postu dziś podam Wam przepis na Domową Czekoladę, która smakuje o niebo lepiej, niż ta, którą kupujemy w sklepie.

Polecam i zachęcam do spróbowania ! ; )

Składniki:
- 125g Kasi/ Miękkiego masła
- pól szklanki mleka
- 2,5 szklanki mleka w proszku
- pół szklanki cukru|
- opakowanie cukru waniliowego
- 3 czubate łyżeczki kakao
Wykonanie:
Mleko w płynie, masło, cukier oraz cukier waniliowy zagotować. W momencie gdy zacznie wrzeć należy ściągnąć z palnika i dodać mleko w proszku oraz kakao, po czym bardzo dokładnie wymieszać. Następnie wylać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i włożyć do lodówki. (Proponuję włożyć przygotowaną czekoladę na całą noc do lodówki) W momencie, gdy stwardnieje pociąć ją mokrym nożem i gotowe.



Smacznego ; )

P.S Do czekolady można dodać rozmaite dodatki

1 komentarz:

  1. Eh..wspomnienia. Pamiętam jako dziecko, aż przebierałam nogami gdy mama robiła czekoladę. A czas wlókł się niemiłosiernie. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń