środa, 23 kwietnia 2014

Domowy Budyń


Osobiście uważam, iż domowy budyń smakuje o wiele lepiej, niż ten który kupujemy w sklepach. Jak byłam młodsza uwielbiałam jeść budyń, zresztą tak jest do dziś. 

Porównując czasy kiedy byłam młodsza, a teraz jest jedna różnica... Mianowicie kiedyś jak miałam ochotę na budyń szłam do sklepu i kupowałam jeden z wielu smaków, a teraz przygotowuję go sama. Przygotowanie domowego budyniu jest na prawdę łatwe ; ) 

Polecam ! ; ) 
Składniki:
- 2 szklanki mleka
- 3 łyżki maki ziemniaczanej
- 2 łyżki cukru
- opakowanie cukru waniliowego
- żółtko
Wykonanie:
Odlać 3/4 szklanki mleka, a resztę wlać do rondelka. Następnie do mleka, które znajduje się w szklance dodać wszystkie składniki i dokładnie wymieszać.Mleko, znajdujące się w rondelku należy zagotować. W momencie, gdy mleko zacznie wrzeć zdjąć z palnika i wlewać po woli wymieszane wcześniej składniki cały czas mieszając. (mieszamy ok 2-3 minuty). Po upłynięciu czasu stawiamy rondelek na palnik i gotując na małym ogniu cały czas mieszamy. Budyń należy mieszać tak długo, aż zgęstnieje (ok.1,5minuty) Ugotowany budyń przelać do miseczek i gotowe ;)

Smacznego ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz