środa, 13 listopada 2013

Kasza Kuskus z Kurczakiem

Po powrocie do domu postanowiłam, że na obiad przygotuję coś szybkiego i zdrowego. Po przemyśleniach stwierdziłam, iż przygotuję kaszę kuskus w połączeniu z kurczakiem, kukurydzą oraz ananasem. 
Jak dla mnie połączenie idealne ! 

Polecam i zachęcam do spróbowania ! ; ) 

Składniki:
- 5 łyżek kaszy kuskus
- jedna pierś z kurczaka
- 2 łyżki kukurydzy
- 2 plastry ananasa
- Vegeta (opcjonalnie)
Wykonanie:
Kaszę kuskus zalać osolonym wrzątkiem 1cm ponad powierzchnię kaszy i odstawić na 5 min. W między czasie pokroić pierś z kurczaka, doprawić Vegetą i usmażyć na patelni (najlepiej teflonowej) bez dodatku tłuszczu. Usmażonego kurczaka położyć na talerz wyłożony ręcznikiem papierowym i odstawić na chwilę na bok. Następnie pokroić plastry ananasa w kostkę, po czym dodać kukurydze do wcześniej przygotowanej kaszy. Połączyć ze sobą wszystkie składniki i gotowe.
Smacznego ; )

4 komentarze:

  1. Kuskus'u nigdy na wytrawnie nie jadłam - zawsze robię go na mleku z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja nigdy nie jadłam go na mleku z owocami... muszę koniecznie spróbować ;)
      Ciebie również zachęcam do wypróbowania mojej propozycji przygotowania Kuskus'u ; )

      Usuń
  2. :** <3 Moja Zdolniachoo ! :> A Mi co polecasz? :> :]

    Twój <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy z jakiej kategorii wybierzesz, gdyż wszelkiego rodzaju dań oraz przekąsek, które mogę polecić jest całe mnóstwo ; ) ;*

      Usuń